Общите условия определят взаимоотношенията между „КОЛОРИ 2005“ ЕООД и посетителите и потребителите на онлайн магазин за щори и сенници, намиращ се на интернет адрес www.colori.bg.

Colori.bg е собственост на „КОЛОРИ 2005“ ЕООД, дружество регистрирано в съответствие със законите на Република България, вписано в Търговския регистър при Агенция по вписванията с ЕИК 115876203, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, бул. Шести Септември № 252,  с адрес на дейността гр.  Пловдив, ул. „Георги Бенев” № 5А, Идент. № по ЗДДС: BG115876203, телефон на потребителя +359 896 845 516, имейл: office@colori.bg

Всеки потребител, който използва уеб страницата www.colori.bg се счита, че е съгласен и приема настоящите Общи Условия.

Отстъпките в онлайн магазина www.colori.bg не могат да се комбинират с други отстъпки и промоции.

1. Регистрация в уеб сайта и защита на личните данни.

Потребителите в онлайн магазина се разделят на нерегистрирани потребители (гости) и регистрирани потребители.

При регистрация и с поставяне на отметка в предвидено празно поле срещу декларацията „Съгласен съм с Декларацията за обработване и съхрание на лични данни“, потребителят потвърждава и декларира съгласието си по отношение на текста, включително относно следното:

Потребителят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие до евнтуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от „КОЛОРИ 2005“ ЕООД  и/или упълномощени на договoрно или друго основание от дружеството трети лица, включително, но не само: дружества, извършващи куриерски услуги, банки и др., за целите на изпълнението на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчана стока, маркетингови и рекламни цели и анализи на дружеството, участие в игри, промоции и томболи, организирани от него.
В случай, че Потребителят не маркира предвидено празно поле срещу декларацията, извършването на регистрация на Сайта няма да бъде възможно.

„КОЛОРИ 2005“ ЕООД не носи отговорност относно използване / невъзможност за използване (поради технически проблеми, профилактика, решения на администратора и др.) на сайта. Потребителят може да следи статуса на направената поръчка в профила си или на електронната си поща.

Оnline системата за покупки през сайта отразява наличността на артикулите към актуалния момент на проверката, като предвид динамиката в стокооборота, е възможно определени артикули и аксесоари към тях, публикувани и фигуриращи на сайта като „налични“  към момента на проверката, да бъдат изчерпани при заявката и да не могат да бъдат поръчани и доставени чрез online магазина. При всички случаи, дружеството уведомява потребителите, направили поръчка през сайта за възможността / невъзможността за доставка на заявената през Оnline системата стока.

Възможно е параметрите (срок, начин на доставка и др. подобни) на направена поръчка чрез Оnline системата да бъдат променени, като дружеството се задължава да съобщи на потребителя за направените промени на предоставения от него е-мейл и/ или телефон за контакти и/или по друг подходящ начин, в срок най-късно до момента на изпращането на потребителя на съобщението за потвърждение на поръчката.

При регистрацията на сайта, потребителят предоставя вярна, точна, актуална и пълна информация, необходима за осъществяване на продажбата, чрез попълване на всички задължителни полета на регистрационната форма.

Дружеството не носи отговорност за невярно и/или неточно изпълнена поръчка, в случай, че потребителят предостави невярна, неточна, неактуална или непълна информация, като освен това има право да откаже по-нататъшен достъп на лицето до част или до всички услуги, предлагани на сайта.

Потрeбителят получава информация чрез предоставените данни за контакт, търговски съобщения за продукти и услуги на на дружеството и/или текущи активности, маркетинг и промоционални съобщения и/или за целите на маркетингови проучвания и събирането на информация, като в случай, че не желае да получава такава информация, потребителят следва изрично да откаже получаването на същата чрез формите за запитване и контакт, посочени на сайта.

2. Нашите продукти

2.1. Описание и продуктова фотография

Поради различните цветови настройки на мониторите и дисплеите на различните усторойства (компютри, лаптопи, смартфони и таблети) е възможно да има разлика между цветовете показани на тази страница и действителните.

Въпреки нашето старание от www.colori.bg да гарантираме, че продадените и доставените стоки съвпадат във всяко едно отношение с продуктите, представени в уеб магазина, всяка незначителна промяна, промяна в цвета или шарката на стоките не ви дава право да отхвърляте стоките, нито да претендирате за обезщетение за такава промяна или промяна.

Затова ние Ви препоръчваме да се възползвате от нашата услуга и да заявите безплатна текстилна мостра, преди да направите поръчката си!

2.2. Размери

Много от стоките, които продаваме, са направени според вашите размери. Ваше задължение е да вземете правилните размери при поръчка на продукт. Ако не сте сигурни за даден продукт или как да измервате, моля, обадете се на екипа за обслужване на клиенти за помощ, преди да поръчате или се консултирайте с онлайн ръководството за взимане на размери. Преди да направите поръчката си онлайн или по телефона, Вие трябва да проверите избраните от Вас продукти, посочените от Вас размери, както и продуктовите особености. При направена поръчка, клиентът е отговорен да провери поръчката си и желаните размери чрез имейл потвърждението. Не можем да приемем връщания или да възстановим парите при неправилни размери, защото продуктите са направени по индивидуални размери и не могат да бъдат препродадени.

2.3.Толеранс

Моля, имайте в предвид, че нашите продукти се произвеждат от нашите висококвалифицирани професионалисти, които ще бъдат възможно най-точни в рамките на отклонение от +/- 0.5мм при щорите и +/- 3см при сенниците. Няма да заменим поръчката, ако размерите са в рамките на тези граници на толерантност и няма да имате право да откажете стоките.

2.4. Текстили

Повечето тъкани са боядисани и затова всяка партида може леко да се различава от предишната. Поради различията в цветовете между партидите на продуктите не можем да гарантираме пълно съответствие на цветовете при предишни поръчки. Поради дизайнът на някои шарки, може да се окаже, че показана снимка в онлайн магазина не показва пълната гама от цветове или дизайн на плата. Ако имате някакви съмнения относно точното естество на материала, ние препоръчваме да се обадите на нашия екип за допълнителна информация и да заявите безплатна мостра, преди да направите поръчката си!

2.5. Окомплектовка на продуктите

Всички предлагани продукти са окомплектовани с необходимите принадлежности и аксесоари за инсталация и употреба, единствено в окомплектовката няма крепежни елементи като винтове и дюбели. Причината е, че не съществува универсален крепежен елемент, който да пасва за всеки монтаж. Различните продукти могат да бъдат монтирани върху различна основа – бетон, гипсокартон, тухла, дърво или директно върху дограмата. Значение има и дебелината на изолацията (ако има такава). При монтаж върху дограма е много важно да се използват винтове, съобразени с дълбочината на стъклодържача, в противен случай може да се повреди стъклопакета! Всеки отделен случай изисква конкретни крепежни елементи, което може да се прецени единствено и само от клиента. Разгледайте крепежните елементи, които ние предлагаме тук.

3. Поръчки:

3.1. Изменения и анулиране на поръчка:

При поръчка на Вашите стоки, Вие се съгласявате с правно обвързващ договор по настоящите общи условия с параметрите на поръчката и при цените, посочени от дружеството.

Съгласно ДИРЕКТИВА 2011/83/ЕС НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 25 октомври 2011 година относно правата на потребителите и чл. 57ал. 1 т. 3 от Закона за защита на потребителите,напотребителят не може да направи отказ по отношение на стоки, изработени по специална поръчка на потребителя, или стоки, които имат подчертано персонализиран характер. Такива стоки са предлаганите от „Колори 2005“ ЕООД, поради което анулиране, отмяна на поръчка или връщане на стоката е невъзможно.

Ето защо настоятелно Ви препоръчваме да проверите потвърждението на поръчката по имейл, за да сте сигурни, че сте направили поръчката правилно. Свържете се с нас колкото е възможно по-скоро при направена грешна поръчка.

В случай, че не откривате такова съобщение в е-пощата си, моля проверете своята „СПАМ“ папка, тъй като има възможност да е попаднало там. Ако и там не го откривате, свържете се с нас, за да осигурим необходимото съдействие.

3.2. Комуникация и поръчки по телефон:

След въвеждането на поръчката от екипа ни за обслужване, моля веднага проверете данните за поръчката в потвърждението на имейла. Моля, имайте в предвид, че не приемаме искове въз основа на неправилни размери или продукти, които се въвеждат от нас чрез контакт по телефона, следователно в случаите на комуникация по телефона не можем да приемем подобни искания и рекламации. 

3.3. Приемане на поръчка за изработка

Имаме право да анулираме поръчката ви, ако:

  • Нямаме достатъчно наличност, за да направим и да доставим поръчаните стоки;
  • Ако сте поръчали от страна, в която не доставяме;
  • Възникне грешка при ценообразуването или грешка при въвеждане на текст, поради системна грешка в нашата база данни или уебсайт.

Ако по някаква причина извън нашия контрол, ние не сме в състояние да предоставим конкретен артикул, ние ще Ви уведомим възможно най-скоро.

3.4. Срокове за изработка

Сроковете за изработка на повечето продукти са между 5 – 10 работни дни, но има и по-специфични продукти като дървени щори, сенници модел Кабрио и Перго-тента, при които изработката е почти изцяло ръчна и сроковете са до 20-25 работни дни. В периоди на извънредна натовареност на производството е възможно сроковете за изработка на някои продукти да бъдат удължени. Сроковете за изработка са отразени в описанието на всеки продукт. 

ЗАБЕЛЕЖКА:

В зависимост от избрания начин на плащане, сроковете за изработка започват да текат от:

  • при плащане чрез банков превод – след регистриране на плащането при нас и след потвърждаване на поръчката по телефон от наш оператор в работен ден;
  • при плащане с Наложен платеж или Банкова карта – след потвърждаване на поръчката по телефон от наш оператор в работен ден.

Изпълнението на поръчката може да бъде забавено поради някоя от следните причини:

  • Изчерпани наличности на поръчания продукт;
  • Неуспешно плащане от страна на потребителя (не се отнася за плащане с наложен платеж);
  • Грешен или непълен адрес за доставка или телефон за контакт с потребителя;
  • Официални празници и почивни дни;
  • Неуточнени начин на плащане.

Цената, която ще платите, е цената, посочена в кошницата на онлайн магазина и в имейла Ви за потвърждение. Тези цени са с включен ДДС и общата цена е цената, която ще платите. Ако желаете  фактура, попълнете необходимите данни.

Всички щори и сенници се изработват по индивидуални размери, което означава, че след изработката им те не могат да се използват за друг клиент. Поради тази причина, поръчката става активна, след като получим плащане от Ваша страна. Предлагаме възможност за плащане и с наложен платеж при доставка, но с ограничение в размера на сумата – за поръчки до 200,00 лв.

3.5. Начини на плащане:

  • С дебитна или кредитна карта чрез виртуален ПОС терминал;
  • Плащане с банков превод;
  • Плащане с наложен платеж – за поръчки до 200,00 лв.

3.6. Цени на доставка:

Куриерска фирма ЕКОНТ: БЕЗПЛАТНО за всички щори и моторизирани релси до офис на „Еконт“. Доставката на щори и моторизирани релси до адрес е 5 % / пет процента / от стойността на цялата поръчка. Доставката на сенници до офис на „Еконт“ се калкулира при завършване на поръчката и е със стойност 7% /седем процента/ от стойността на поръчката. Доставката на сенници до адрес е със стойност 5 % / пет процента / от стойността на поръчката. Доставката на мостри и крепежни елементи е 7 / седем / лева.

Сроковете на доставка са в рамките на 2-3 работни дни, считано от деня на изработка и експедиция на продукта.

При поръчки, които се подават от по-малки населени места, е възможно забавяне поради факта, че куриерските фирми обслужват тези селища 2 – 3 пъти седмично.
При пратки с дължина над 3.50 метра също е възможно забавяне на доставката с 3-4 дни.

Длъжни сме да предупредим нашите клиенти от много малките села или махали, че при дължина на пратката над 3.50 метра е възможно куриерските фирми да откажат доставката до клиента. В такива случаи пратката се доставя до най-близкия офис на куриерската фирма.

Сроковете, които са посочени се прилагат доколкото не противоречат на съответните срокове за доставка на куриерската фирма. „КОЛОРИ 2005“ ЕООД запазва правото си едностранно, без да подава информация към клиента да удължава посочените срокове с до 7 дни.

3.7. Гаранционни условия

Всички продукти в онлайн магазина имат 24 месеца гаранционен период. 

Правото на гаранционен ремонт се губи при установяване на неправомерна работа с продукта. При установяване на гаранционен дефект, същият се отстранява за сметка на производителя във възможно най-кратък срок.

Гаранцията отпада при следните случаи:

  • Когато повредата се дължи на злополука, влага, токови удари, запрашване, контакт с животни, препарати и течности;
  • При неправилна експлоатация на продукта, неправилно почистване и излагане на климатични условия като дъжд, сняг, силен вятър, градушки, в противоречие с изискванията на производителя;
  • При извършване на ремонт собственоръчно, без стоката да бъде върната към специализирания екип в КОЛОРИ;
  • Устойчивостта на цвета (избеляването) на текстилните материи, тъкани, пластмасови компоненти не подлежи на гаранция;
  • Случаи на залепване (и евентуално скъсване) на плат, в следствие на конденз по стъклото;
  • В случай на нарушаване на физическата цялост на продукта;
  • При разлика в нюансите на естествения материал. Възможни са вариации на цвета до 20%, в зависимост от партидата. Възможна е и вариация на текстурата според нишките на тъканите платове.

При установяване на гаранционен дефект, същият се отстранява за сметка на „КОЛОРИ 2005“ ЕООД чрез заменяне на дефектиралата част или изделие, във възможно най-кратък срок. Нашият сервиз е на Ваше разположение и при възникване на извънгаранционни дефекти. Транспортните разходи при рекламация на дефектри продукти се заплащат от клиента.

3.8. Дефектни или повредени при транспорта продукти

Всички продукти на „КОЛОРИ 2005“ ЕООД са стриктно проверени преди изпращане, но в случай, че имате проблем, моля, пишете ни на office@colori.bg или се обадете на екипа за обслужване на клиенти на +359 896 844 898. Имате 7 дни след получаване на вашите стоки, за да съобщите за повредени или дефектни стоки, дължащи се на производството. Ние ще се заемем с вашите запитвания своевременно и при необходимост ще организираме изпращане и замяна. Запазваме правото си да поискаме снимки по отношение на отчетените проблеми или да поискаме продуктът да ни бъде върнат за проверка. Това не засяга вашите законови права.

ВАЖНО:

При получаване на пратката от куриера, преди да впишете своето име и подпис като получател, се уверете в целостта на пакета. Рекламации, причинени от увреждания в резултат на транспортирането и доставката, следва да се предявяват в момента на получаване на пратката, преди да сте я приели от куриер и да изискате протокол за увредена пратка! В противен случай, www.colori.bg не носи отговорност за повредени пратки при транспорта!

4. Връщане на поръчки

Всички продукти се изработват по индивидуални размери, което означава, че след изработката им, те не могат да се използват за друг клиент. Поради тази причина поръчаните продукти не подлежат на връщане по никакъв повод, освен в случай за гаранционен ремонт.