ОБЩИ УСЛОВИЯ

 

Общите условия определят взаимоотношенията между „КОЛОРИ 2005“ ЕООД и посетителите и Потребители на онлайн магазин за щори и сенници, намиращ се на интернет адрес www.colori.bg

Colori.bg е собственост на „КОЛОРИ 2005“ ЕООД, дружество регистрирано в съответствие със законите на Република България, вписано в Търговския регистър при Агенция по вписванията с ЕИК 115876203, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, бул. Шести Септември № 252,  с адрес на дейността гл.  Пловдив, ул. „Георги Бенев” № 5а, идент. № по ЗДДС: BG115876203, телефон на потребителя +359 896 845 516, имейл: office@colori.bg

Всеки потребител, който използва уеб страницата www.colori.bg се счита, че е съгласен и приема настоящите Общи Условия.

Отстъпките в онлайн магазина www.colori.bg не могат да се комбинират с други отстъпки и промоции.

 

  1. Регистрация в уеб сайта и защита на личните данни

Потребителите в онлайн магазина се разделят на нерегистрирани потребители (гости) и регистрирани потребители.

При регистрация и с поставяне на отметка в предвидено празно поле срещу декларацията „Съгласен съм с Декларацията за обработване и съхрание на лични данни“, Потребителят потвърждава и декларира съгласието си съгласно текста, включително относно следното:

• Потребителят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие до евнтуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от „КОЛОРИ 2005“ ЕООД  и/или упълномощени на договoрно или друго основание от дружеството трети лица, включително, но не само: дружества, извършващи куриерски услуги, банки и др., за целите на изпълнението на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчана стока, маркетингови и рекламни цели и анализи на дружеството, участие в игри, промоции и томболи, организирани от него.

В случай, че Потребителят не маркира предвидено празно поле срещу декларацията, извършването на регистрация на Сайта няма да бъде възможно.

• „КОЛОРИ 2005“ ЕООД не носи отговорност относно използване / невъзможност за използване (поради технически проблеми, профилактика, решения на администратора и др.) на Сайта. Потребителят може да следи статуса на направената поръчка в профила си или на електронната си поща

• Оn-line системата за покупки през Сайта отразява наличността на артикулите към актуалния момент на проверката, като предвид динамиката в стокоооборота, е възможно определени артикули и аксесоари към тях, публикувани и фигуриращи на Сайта като „налични“  към момента на проверката, да бъдат изчерпани при заявката и да не могат да бъдат поръчани и доставени чрез on-line магазина. При всички случаи, дружеството уведомява потребителите, направили поръчка през Сайта за възможността / невъзможността за доставка на заявената през Оn-line системата стока.

• Възможно е параметрите (срок/начин на доставка и др. подобни) на направена поръчка чрез Оn-line системата да бъдат променени, като дружеството се задължава да съобщи на Потребителя за направените промени на предоставения от него е-мейл и/ или телефон за контакти и/или по друг подходящ начин, в срок най-късно до момента на изпращането на Потребителя на съобщението за потвърждение на поръчката.

• При регистрацията на Сайта, Потребителят предоставя вярна, точна, актуална и пълна информация, необходима за осъществяване на продажбата, чрез попълване на всички задължителни полета на регистрационната форма.

• Дружеството не носи отговорност за невярно и/или неточно изпълнена поръчка, в случай, че Потребителят предостави невярна, неточна, неактуална или непълна информация, като освен това има право да откаже по-нататъшен достъп на лицето до част или до всички услуги, предлагани на Сайта.

• Потрeбителят получава информация, чрез предоставените данни за контакт, търговски съобщения за продукти и услуги на на дружеството и/или текущи активности, маркетинг и промоционални съобщения и/или за целите на маркетингови проучвания и събирането на информация, като в случай че не желае да получава такава информация, Потребителят следва изрично да откаже получаването на същата чрез формите за запитване и контакт, посочени на Сайта. 

 

  1. Нашите продукти:

 

  1.  Описание и продуктова фотография:

 

Поради различните цветови настройки на мониторите и дисплеите на различните усторойства (компютри, лаптопи, смартфони и таблети) е възможно да има разлика между цветовете показани на тази страница и действителните.

 

Въпреки нашето старание от www.colori.bg да гарантираме, че продадените и доставените стоки съвпадат във всяко едно отношение с продуктите представени в уеб магазина, всяка незначителна промяна, промяна в цвета или шарката на стоките не ви дава право да отхвърляте стоките, нито да претендирате за обезщетение за такава промяна или промяна.

 

Затова ние Ви препоръчваме да се възползвате от нашата услуга и да заявите безплатна текстилна или PVC мостра преди да направите поръчката си!

 

  1. Размери

Много от стоките, които продаваме, са направени според вашите размери. Ваше задължение е да вземете правилните размери при поръчка на продукт. Ако не сте сигурни за даден продукт или как да измервате, моля, обадете се на екипа за обслужване на клиенти за помощ преди да поръчате или се консултирайте с онлайн ръководството за взимане на размери. Преди да направите поръчката си онлайн или по телефона, Вие трябва да проверите избраните от Вас продукти, посочените от Вас размери, както и продуктовите особености. При направена поръчка клиентът е отговорен да провери поръчката си и желаните размери чрез имейл потвърждението. Не можем да приемем връщания или да възстановим парите, ако ни дадете неверни размери, защото продуктите са направени по индивидуални размери и не могат да бъдат препродадени.

 

  1. Толеранс

Моля, имайте в предвид, че нашите продукти се произвеждат от нашите висококвалифицирани професионалисти, които ще бъдат възможно най-точни в рамките на отклонение от +/- 0.5мм при щорите и +/- 3см при сенниците. Няма да заменим поръчката, ако размерите са в рамките на тези граници на толерантност и няма да имате право да откажете стоките.

 

  1. Платове

Повечето тъкани са боядисани и затова всяка партида може леко да се различава от предишната. Поради различията в цветовете между партидите на продуктите не можем да гарантираме пълно съответствие на цветовете при предишни поръчки. Поради дизайнът на някои шарки, може да се окаже, че показана снимка в онлайн магазина не показва пълната гама от цветове или дизайн на плата. Ако имате някакви съмнения относно точното естество на материала, ние препоръчваме да се обадите на нашия екип за допълнителна информация и да заявите безплатна мостра преди да направите поръчката си!

 

  1. Окомплектовка на продуктите

Всички предлагани продукти са окомплектовани с необходимите принадлежности и аксесоари за инсталация и употреба, единствено в окомплектовката няма крепежни елементи като винтове и дюбели. Причината е, че не съществува универсален крепежен елемент, който да пасва за всеки монтаж. Различните продукти могат да бъдат монтирани върху различна основа – бетон, гипсокартон, тухла, дърво или направо върху дограмата. Значение има и дебелината на изолацията (ако има такава). При монтаж върху дограма е много важно да се използват винтове съобразени с дълбочината на стъклодържача, в противен случай може да се повреди стъклопакета! Всеки отделен случай изисква конкретни крепежни елементи, което може да се прецени единствено и само на място.

 

  1. Поръчки:

 

  1. Изменения и анулиране на поръчка:

При поръчка на Вашите стоки вие се съгласявате с правно обвързващ договор по настоящите общи условия с параметрите на поръчката и при цените, посочени от дружеството.

Съгласно ДИРЕКТИВА 2011/83/ЕС НА ЕВРОПЕЙСКИЯ ПАРЛАМЕНТ И НА СЪВЕТА от 25 октомври 2011 година относно правата на потребителите и чл. 57ал. 1 т. 3 от Закона за защита на потребителите напотребителят не може да направи отказ по отношение на стоки, изработени по специална поръчка на потребителя, или стоки, които имат подчертано персонализиран характер. Такива стоки са предлаганите от „Колори 2005“ ЕООД, поради което анулиране, отмяна на поръчка или връщане на стоката е невъзможно.

Ето защо настоятелно Ви препоръчваме да проверите потвърждението на поръчката по имейл, за да сте сигурни, че сте направили поръчката правилно. Свържете се с нас колкото е възможно по-скоро при направена грешна поръчка.

 

  1.  Комуникация по телефон:

При поръчка по телефон, екипът ни за обслужване на клиенти винаги ще ви повтори заявеното от вас, преди да въведе поръчката; моля, имайте предвид, че не приемаме искове въз основа на неправилни размери или продукти, които се въвеждат от нас контакт по телефона, следователно в случаите на нареждания по телефона не можем да приемем подобни искания и рекламации. След въвеждането на поръчката от екипа ни за обслужване, моля веднага проверете данните за поръчката в потвърждението на имейла.

 

  1. Приемане на поръчка за изработка

Имаме право да анулираме поръчката ви, ако:
1) Нямаме достатъчно наличност, за да направим и да доставим поръчаните стоки.
2) Ако сте поръчали от страна, в която не доставяме.
3) Възникна грешка при ценообразуването или грешка при въвеждане на текст поради системна грешка в нашата база данни или уебсайт.

Ако по някаква причина извън нашия контрол ние не сме в състояние да предоставим конкретен артикул, ние ще Ви уведомим възможно най-скоро. При тези непредвидени обстоятелства не могат да се предлагат отстъпки или обезщетения.

 

  1. Срокове за изработка

Сроковете за изработка на повечето продукти са между 6 и 12 работни дни, но има и по-специфични продукти като дървените щори, сенници модел Кабрио и Перго-тента при които изработката е почти изцяло ръчна и сроковете са до 20-25 работни дни. В периоди на извънредна натовареност на производството е възможно сроковете за изработка на някои продукти да бъдат удължени. Сроковете за изработка са отразени в описанието на всеки продукт.

 

ЗАБЕЛЕЖКА: В зависимост от избрания начин на плащане сроковете за изработка започват да текат от:

 

- при плащане през Epay.bg, в офис на ИзиПей (EasyPay) или с Банков превод - след регистриране на плащането при нас и след потвърждаване по телефон от наш оператор в работен ден!

 

- при плащане с Наложен платеж - след потвърждаване по телефон от наш оператор в работен ден!

 

ВАЖНО: Изпращането на поръчката към клиента става в деня на изработката, а пратката пристига на адреса в рамките на 2 работни дни. Информация за експедицията на готовата поръчка ще получите на посочения от вас и-мейл в деня на изпращането.

 

Изпълнението на поръчката може също така да бъде забавено поради някоя от следните причини:

  • Изчерпани наличности на поръчания продукт
  • Неуспешно плащане от страна на потребителя (не се отнася за плащане с наложен платеж)
  • Грешен или непълен адрес за доставка или телефон за контакт с Потребителя
  • Официални празници и почивни дни (тогава не работят складове и производствени цехове)

 

 

 

  1. Начини на плащане и цена на доставка

Цената, която ще платите, е цената, посочена в кошницата на онлайн магазина и в имейла Ви за потвърждение. Тези цени са с включен ДДС и общата цена е цената, която ще платите. При получаване на потвърждението по електронна поща проверете дали сте напълно доволни от цената на поръчаните стоки. Ако желаете  фактура попълнете необходимите данни.

 

Всички щори и сенници се изработват по индивидуални размери, което означава, че след изработката им, те не могат да се използват за друг клиент. Поради тази причина, поръчката става активна след като получим плащане от Ваша страна. Предлагаме възможност за плащане и с наложен платеж при доставка, но с ограничение в размера на сумата - за поръчки до 200,00 лв.

 

Начини на плащане:

  • С дебитна или кредитна карта чрез виртуален ПОС терминал
  • Плащане с банков превод
  • Плащане с наложен платеж - за поръчки до 200,00 лв.
  • Плащане през ePay.bg
  • Плащане в офиси на Изипей (EasyPay)

 

Цени на доставка:

  • Куриерска фирма ЕКОНТ: БЕЗПЛАТНО за всички щори, освен в случаите, когато е избран начин на плащане с наложен платеж, тогава доставката се заплаща от клиента. Доставката на сенниците и моторизираната релса за пердета и завеси се заплаща от клиента.
  • Куриерска фирма Спиди: доставката се заплаща от клиента 

Иформация за експедицията на готовата поръчка ще получите на посочения от вас и-мейл в деня на изпращането. 

Сроковете на доставка са в рамките на 2-3 работни дни, считано от деня на изработка и експедиция на продукта. ВАЖНО - при плащане с наложен платеж и/или при избор на доставка със СПИДИ се губи правото на БЕЗПЛАТНА доставка.

При поръчки, които се подават от по-малки населении места, е възможно забавяне поради факта че куриерските фирми обслужват тези селища 2-3 пъти седмично.
При пратки с дължина над 3.50 метра също е възможно забавяне на доставката с 3-4 дни, поради нуждата от по-специално транспортно средство, което обслужва фабриката само в определени дни на седмицата. 
Длъжни сме да предупредим нашите клиенти от много малките села или махали, че при дължина на пратката над 3.50 метра е възможно куриерските фирми да откажат доставката до клиента. В такива случаи пратката се доставя до най-близкия офис на куриерската фирма.

Доставките с куриер се извършват от 9:00 до 18:00 часа в работен ден.

ЗАБЕЛЕЖКА: При поръчка на 2 или повече различни продукта, например - Вертикални щори и Класически Сенник, може да се получи, че срока им за изработка е с различна продължителност. Фабриката не складира готовите поръчки, а ги изпраща към клиента веднага след изработването им. По тази причина е възможно да получите двата продукта в различни дни! Това не важи само при плащане с наложен платеж, при който поръчките се изпращат заедно. 

 

 

  1. Гаранционни условия

 

Всички продукти в онлайн магазина имат 24 - 36 месеца гаранционен период. Срокът на гаранцията е отразен в описанието на всеки продукт.

 

Правото на гаранционен ремонт се губи при установяване на неправомерна работа с продукта (виж "Съвети за правилна употреба"). При установяване на гаранционен дефект, същият се отстранява за сметка на производителя във възможно най-кратък срок.

 

Гаранцията отпада при следните случаи:

 - При неправилен монтаж, извършен от клиента или неупълномощени лица.
 - Когато повредата се дължи на злополука, влага, токови удари, запрашване, контакт с животни, препарати и течности.
-  При неправилна експлоатация на продукта, неправилно почистване и излагане на климатични условия като дъжд, сняг, силен вятър, градушки, в противоречие с изискванията на производителя.
 - При извършване на ремонт собственоръчно, без стоката да бъде върната към специализирания екип в КОЛОРИ.
 - Устойчивостта на цвета (избеляването) на текстилните материи, тъкани, пластмасови компоненти не подлежи на гаранция.
 - Случаи на залепване (и евентуално скъсване) на плат, в следствие на конденз по стъклото.
 -  В случай на нарушаване на физическата цялост на продукта.
 - При премахване на етикета на КОЛОРИ. 
 - При разлика в нюансите на естествения материал.
Възможни са вариации на цвета до 20%, в зависимост от партидата. Възможна е и вариация на текстурата според нишките на тъканите платове.
 При установяване на гаранционен дефект, същият се отстранява за сметка на „КОЛОРИ 2005“ ЕООД чрез заменяне на дефектиралата част или изделие, във възможно най-кратък срок. Нашият сервиз е на Ваше разположение и при възникване на извънгаранционни дефекти.

 

Препоръчваме Ви да се запознаете внимателно с инструкциите за употреба в раздел "Полезно", както и с допълнителни подробности за гаранциите

 

Гаранционни условия за автоматика с марката "COLORI"

Срокът на гаранцията покрива период от 24 месеца, от датата на производство. Тя се отнася за всички неизправности по функционирането за всякакви автоматика с марка "COLORI", причинени от дефекти, възникнали в резултат на качеството на материалите, изработката и/или монтажа. Гаранцията отпада в случай на неправилен монтаж, извършен от клиента или неупълномощени лица; при неправомерно използване на продуктите и неправилни манипулации с управляваните механизми; в случай на механично увреждане на някои от компонентите на автоматиката; при разглобяване на продукта или извършване на допълнителни преработки; при повреди, възникнали от неизправности в ел. инсталацията, късо съединение или подаване на електрозахранване, различно от установеното (230V/50 Hz).

 

 

  1. Дефектни или повредени при транспорта продукти

Всички продукти на „КОЛОРИ 2005“ ЕООД са стриктно проверени преди изпращане, но в случай, че имате проблем, моля, пишете ни на office@colori.bg или се обадете на екипа за обслужване на клиенти на +359 896 845 516. Имате 7 дни след получаване на вашите стоки, за да съобщите за повредени или дефектни стоки, дължащи се на производството. Ние ще се заемем с вашите запитвания своевременно и при необходимост ще организираме изпращане на замяна. Запазваме си правото да поискаме цифрови снимки по отношение на отчетените проблеми или да поискаме продуктът да ни бъде върнат за проверка. Това не засяга вашите законови права.

 

ВАЖНО: При получаване на пратката от куриера, преди да впишете своето име и подпис като получател, се уверете в целостта на пакета. Рекламации, причинени от увреждания в резултат на транспортирането и доставката, следва да се предявяват в момента на получаване на пратката, преди да сте я приели от куриер и да изискате протокол за увредена пратка! В противен случай, www.colori.bg не носи отговорност за повредени пратки при транспорта!

 

  1. Връщане на поръчки

Всички продукти се изработват по индивидуални размери, което означава, че след изработката им, те не могат да се използват за друг клиент. Поради тази причина поръчаните продукти не подлежат на връщане по никакъв повод, освен в случай за гаранционен ремонт.