Общите условия определят взаимоотношенията между „Колори 2005“ ЕООД и посетителите и потребителите на онлайн магазин за щори и сенници, намиращ се на интернет адрес [www.colori.bg].
Colori.bg е собственост на „Колори 2005“ ЕООД, дружество регистрирано в съответствие със законите на Република България, вписано в търговския регистър при Агенция по вписванията с ЕИК 115876203, със седалище и адрес на управление гр. Пловдив, бул. Шести септември № 252, с адрес на дейността гр. Пловдив, ул. „Георги Бенев“ № 5а, идент. № по ЗДДС: BG115876203, телефон на потребителя +359 898 878 808 , имейл: [office@colori.bg].
Всеки потребител, който използва уеб страницата [www.colori.bg] се счита, че е съгласен и приема настоящите общи условия.
Отстъпките в онлайн магазина [www.colori.bg] не могат да се комбинират с други отстъпки и промоции.
1. РЕГИСТРАЦИЯ В УЕБ САЙТА И ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ
Потребителите в онлайн магазина се разделят на нерегистрирани потребители (гости) и регистрирани потребители.
При регистрация и с поставяне на отметка в предвидено празно поле срещу декларацията „Съгласен съм с декларацията за обработване и съхранение на лични данни“, потребителят потвърждава и декларира съгласието си по отношение на текста, включително относно следното.
Потребителят дава безсрочното си изрично и безусловно съгласие до евентуалната му изрична писмена отмяна, предоставените от него лични данни да бъдат събирани, съхранявани, обработвани и използвани от „Колори 2005“ ЕООД и/или упълномощени на договорно или друго основание от дружеството трети лица, включително, но не само: дружества, извършващи куриерски услуги, банки и други, за целите на изпълнение на договора за продажба от разстояние и доставка на поръчана стока, маркетингови и рекламни цели и анализи на дружеството, участие в игри, промоции и томболи, организирани от него.
В случай, че потребителят не маркира предвиденото празно поле срещу декларацията, извършването на регистрация на сайта няма да бъде възможно.
„Колори 2005“ ЕООД не носи отговорност относно използване или невъзможност за използване (поради технически проблеми, профилактика, решения на администратора и други) на сайта. Потребителят може да следи статуса на направената поръчка в профила си или на електронната си поща.
Онлайн системата за покупки през сайта отразява наличността на артикулите към актуалния момент на проверката. Поради динамиката в стокооборота е възможно определени артикули и аксесоари към тях, публикувани като „налични“, да бъдат изчерпани при заявката. При всички случаи дружеството уведомява потребителите за възможността или невъзможността за доставка.
Възможно е параметрите на поръчката да бъдат променени. Дружеството се задължава да съобщи за промените на предоставения от потребителя имейл или телефон преди потвърждение на поръчката.
При регистрация на сайта потребителят предоставя вярна, точна и пълна информация. Дружеството не носи отговорност при невярно попълнени данни.
Потребителят получава информация чрез предоставените данни за контакт, включително търговски съобщения. В случай че не желае такива, може изрично да се отпише.
2. НАШИТЕ ПРОДУКТИ
2.1. Описание и продуктова фотография
Поради различни настройки на дисплеите е възможно да има разлика в цветовете. Препоръчваме да заявите безплатна мостра преди поръчка.
2.2. Размери
Всички продукти се изработват по индивидуални размери. Клиентът носи отговорност за измерванията. Грешни размери не подлежат на връщане.
2.3. Толеранс
Допускат се отклонения от +/- 0.5 мм при щори и +/- 3 см при сенници.
2.4. Текстили
Възможни са разлики в цветовете и шарките между партидите. Препоръчваме заявяване на мостра.
2.5. Окомплектовка на продуктите
Продуктите се доставят с всички необходими аксесоари, но без крепежни елементи. Клиентът трябва да осигури подходящи според мястото на монтаж.
3. ПОРЪЧКИ
3.1. Изменения и анулиране на поръчка
Поръчки за изработени по поръчка продукти не подлежат на отказ.
3.2. Комуникация и поръчки по телефон
Данните трябва да се проверят внимателно в потвърждението по имейл. Поръчки по телефон не подлежат на рекламация за грешки.
3.3. Приемане на поръчка за изработка
Поръчката може да бъде анулирана при липса на наличност, грешка в цената или друга причина.
3.4. Срокове за изработка
Сроковете варират между 5-10 работни дни, за специфични продукти до 25 дни. Започват да текат след потвърждение и плащане.
3.5. Начини на плащане
С дебитна/кредитна карта, банков превод или наложен платеж (до 200 лв.).
3.6. Цени на доставка
Доставките се извършват от Еконт. Щори и моторизирани релси са с безплатна доставка до офис. Доставката на сенници се калкулира допълнително.
3.7. Гаранционни условия
Продуктите имат 24 месеца гаранция. Гаранцията не важи при неправилна експлоатация или външни влияния.
3.8. Дефектни или повредени при транспорта продукти
При повреда е необходимо да се уведоми до 7 дни. Повредата трябва да се отбележи при получаване от куриер.
4. ВРЪЩАНЕ НА ПОРЪЧКИ
Продуктите по индивидуални размери не подлежат на връщане, освен в случай на гаранционен ремонт.